fredag 19. juli 2013

Vognposefest!

Sommaren ramla over oss, og lille B hadde behov for ein lett og lys sommerpose i vogna si. Det var eit behov fleire hadde, og plutselig hadde eg bestilling på tre sommerposer i tillegg! No triller halve barselgruppa rundt med Dåjdåj-poser! Mødrene har valgt ut stoffer, og eg har sydd saman. Stas! Posene er såvidt fôra med tynnaste dyne frå IKEA, og har glidelås i botnen og på sidene. På den måten kan ein ta av heile overdelen på skikkelig varme dager, samtidig som ungen fortsatt sit lunt og godt på botnen. Ei løysing eg er veldig nøgd med! 






3 kommentarer:

  1. Så flott de ble!! Du er jammen utrolig med symaskinen. Morsomt at posen til B ble i samme stil som shortsen og t-shirten jeg laget!
    Håper dere nyter sommeren. Klem

    SvarSlett
  2. Så stilige sommerposer!
    Syr du de på bestilling?

    SvarSlett
  3. Takk for det Irmisen! Eg syr på bestilling ja! Kjøper velger ut stoffer og spesifikasjoner (td glidelås på sidene eller midt foran, applikasjoner eller lignende), og eg bestiller og syr. Det er berre å ta kontakt på epost dajdaj.sy@gmail.com om du er interessert :)

    SvarSlett