torsdag 20. januar 2011

Båtbukse

No er det visst ein stund sidan eg har oppdatert bloggen! Eg får skulde på flytting og juleferie og slike ting...? Eg har iallefall sydd eit og anna, men eg har ikkje fått tatt bilde av alt før eg har sendt det av garde. Typisk litt dårlig planlegging! 

Her har Mannen i huset involvert seg i handarbeidet! Mannen har ein greie for båter, OG han er flink å teikne, så her har F fått ein selebukse med fembøring på! Eg har sydd nokre slike selebukser tidlegare, men får liksom aldri til kanten oppe. Neste gong vert det eit anna mønster.. Eg syns likevel det er ei morsom bukse, særlig båten. Buksa er sydd av ein gamal duk mannen (!) hadde liggande!
 

6 kommentarer:

  1. Hvor mye skal du ha for slik en bukse?

    SvarSlett
  2. ordinært koster vel ei slik bukse 350 kr, men vi skal nok bli enige om pris. men du kan jo sy ein slik sjølv...?

    SvarSlett
  3. Joda, men du kan jo ikke si til alle kundene dine at "du kan jo sy ein slik sjølv...) ;-) Hvor er businesskvinnen i deg?? ;-)

    SvarSlett
  4. Eg sei ikkje det til alle kundane mine... Men til deg sei eg det ;-) Men malen til båten får du aaaaldri, så då er det like greit å bestille ein av meg likevel. Prute pris...skal vi sei 450,-?

    SvarSlett
  5. Ha ha ha :-) Trodde du begynte på 350... (se lengre opp på siden...) ;-) Har vært og kjøpt ribb i dag. Du, jeg tror du og jeg må ha en date på sybutikken i byen en dag. Shit, der hadde de mye stoff... Kanskje en lørdag hvor mannfolka kan passe barna. Eller en torsdags ettermiddag. Da stenger de klokken 19.

    SvarSlett
  6. Eg begynte på 350, men du klagde slik over businessevnene mine at eg høyner til 450. Og slår du ikkje til snart, så går prisen opp til 520,-.

    Eg er klar for sydate anytime!

    SvarSlett