fredag 13. juli 2012

Gamal vogn blir ny

Ein veit liksom aldri heilt når ein kan få bruk for ein vogn her i huset.. Då lille F vart fødd for 2,5 år sidan arva vi denne Simovogna av min fetter. Eg vil tru den er kjøpt inn i 2001 eller noko - og det er ein heilt supergod vogn! Men altså...eg håper ikkje min fetters kone blir fornærma no, men eg er litt usikker på om eg greier å sjå at denne vogna er fin..? Gulrutete stoff? Vi brukte den akkurat som den var til lille F, men no har eg rett og slett tatt meg tid til å shine den opp littegrann. Ved hjelp av litt restestoff, saks og stoffmaling er den kanskje blitt littegrann meir nøytral i framtoninga? Eg vil tru brukaren ikkje bryr seg det grann uansett...



3 kommentarer:

  1. Oj, wow, for en forandring! De båndene på kalæsjen ble jo kjempefine, stoffmalig sa du? Smart :) Og foret inni ble 100 ganger bedre. Du er flink, og du imponerer stadig :D

    SvarSlett
  2. Først og fremst: gratulerer så masse! Forstår at det er ting på gang som vi ikke visste om!! Så: her er det absolutt ingen som blir fornærmet for litt oppussing! Jeg er heller beæret over at du fortsatt har lyst til å bruke vognen fra 2001! den ble jo kjempefin med nytt stoff på! Da Hedda lå i den sydde jeg mørkeblått stoff over det gule i bunnen, men det var så falmet at jeg tok det av da du skulle få vognen. Jeg er ingen fan av gult jeg heller... Klem

    SvarSlett
  3. Det må jeg si! Litt av en forandring, og for en jobb. Vogna ble kjempefin!

    SvarSlett