onsdag 30. mars 2011

uglelue




Ugler er innmari in i hobbyverden har eg skjønt, og eg har jo som vanlig eit mål om være lik alle andre... Lille F har derfor fått uglelue. Ho har allerede ca 20 luer frå før, og treng strengt talt ikkje ei ny - og denne falt ikkje i smak ("NEEEEEEIII!") hos mottakaren sjølv. Eg syns den vart fin eg då... Sjølve uglemønsteret har eg henta frå ei oppskrift på ravelry, mens resten er sjølvkomponert. Eg får prøve å ta eit bilde av den i bruk når F er i humør til det - dagens ørten forsøk på å ta bilder har endt i vræling og resolutt luekasting. 

1 kommentar:

  1. Det uglemønsteret har jeg sett før, utrolig stilig! Hadde aldri klart det, du er flink :)
    Og ja, jeg skjønte du kom til å kaste deg på ugletrenden, du er bare så vannvittig dårlig på å gå dine egne veier liksom. Skal BARE gjøre det alle andre gjør. Typisk deg. Jaja, kan vel ikke forvente at du skal endre deg over natten heller.. tenk om du f.eks hadde sluttet å bare kle lille F i prinsessekjoler og hello kitty! Det skulle tatt seg ut..

    SvarSlett