søndag 15. mai 2011

Apeskjorte

Dette stoffet dumpa i postkassa mi for omlag eit år sidan. Eg syns det er kjempetøft, men har lenge lurt på kva eg egentlig kan bruke det til. Kan hende til ei sommarleg skjorte? Mønsteret er tatt sånn omtrentleg frå Günters bok, og første gongen eg sydde den skjorta ferdig hadde eg laga ei håplaus lita opning rundt halsen...kan hende eit lite dukkehode hadde greid å passere.. Å sprette opp og sy på nytt er ikkje mi favorittsyssel, særlig ikkje når vi snakke om firedoble saumar! Nokså forarga fekk eg jobben gjort, og denne gongen sparte eg ikkje på noko i splitten! Eg drister meg faktisk til å sei eg er nøgd med plagget :-) (det ser ut som skjortekragene ikkje er like høge foran, men det er dei altså...!)






3 kommentarer:

  1. Det stoffet der likte jeg grådig godt! Var veldig "Hilde" :D Og skjorten var kjempekul. Gleder meg forresten på bloggbesøk på onsdag!!

    SvarSlett
  2. eg får ta med nåken sybloggprodukter, kanskje vi kan inspirere kvarandre litt sjøl om det sikkert ikkje blir sying :)

    SvarSlett