søndag 1. mai 2011

Polkadotkåpe (vest?)



Vi var nylig i et bryllup, der tema for aftenen var "glitter og glam". Eg kan absolutt ingenting om mote, og aner ikkje kva dei egentlig meinte med temaet - men i mangel av betre forslag køyrde vi polkadotstil! Mannen i dress med eit polkadotskjerf i brystlomma (og raud topplue), undertegnede i raudt og kvitt og med polkadotskjerf - og lille F i polkadotkåpe (eller...her kjem kanskje mine manglande motekunnskaper til syne, eg veit ikkje ein gong kva eit slikt plagg heiter...kåpe? vest? kjole?)! Eg har lenge snusa på denne kåpa uten ermer i Ottobre design, men har vel egentlig tenkt at det ser ganske vanskelig ut å sy. Resultatet vart imidlertid ikkje så verst, iallefall ikkje på avstand! Eg anar ikkje om vi traff kleskoden slik brudeparet hadde sett det for seg, men vi fekk iallefall komplimenter for at vi matcha..


2 kommentarer:

  1. Kjempenydelig! Mari Linda

    SvarSlett
  2. Har jo kommentert denne her før, sånn helt på privaten liksom, siden jeg er så heldig å få HELT private mail fra SELVESTE Dåjdåj, men kan godt skrive det offentlig også. Supersøt og kul polkadotkåpe, dere var veldig stilige i mætsjende aotfitts hele familien :D:D

    SvarSlett