søndag 3. oktober 2010

Ny vognpose!

Lille F har fått seg ny vognpose idag! Vi har egentlig arva ein gamal voksipose, men eg får den ikkje heilt til å passe i vogna...bretting og knyting her og der, og deler av posen som dett utfor og gnisser borti hjulet (vi har kanskje ein litt vanskelig vogn når det gjeld slike ting..). Eg hadde ikkje heilt klart for meg korleis eg skulle sy ein vognpose, og hadde vel strengt talt ingen idé om korleis eg ville ha den heller. Men med lett planlegging og improvisering undervegs vart den altså slik. Eg trur den dug..? Stoff er grøn kord og fôrstoff frå stoff&stil, og posen inni er sydd av ei dyne kjøpt på jysk for nokre smålappar. Mønster er altså heilt fullstendig eige.


Lille F godkjenner posen...

7 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempefin! Du er jammen flink å designe selv!! Håper alt står bra til med dere! klem

    SvarSlett
  2. Takk for det! Eg meine eg må ha hatt ein del flaks her, for posen virker! Alt vel her, enn i Bergen? Klem

    SvarSlett
  3. Lyst til å dele oppskriften med meg? Den var kjempe fin!

    SvarSlett
  4. Takk for det Stineh! Gje meg ei epostadresse, så kan eg sende deg mål på posen. Noko god oppskrift har eg ikkje, den har blitt til undervegs i prosessen..

    SvarSlett
  5. Veldig fin vognpose! Lurer på om jeg også kan få mønsteret?

    SvarSlett
  6. Heisann! Nyyyydelig vognpose, er det mulig å få målene? (cec.olsen@hotmail.com). Denne ser deilig og praktisk ut :) Mvh Cecilie

    SvarSlett