fredag 8. oktober 2010

Nytt liv til gamal gardin

U har hatt same gardin på rommet sitt i åresvis, og eg har skult bort på den og tenkt at eg syns det er litt råflott at akkurat den heng på rommet te ein gut på 8 år som ikkje kunne bry seg mindre om korleis gardina ser ut. Eg tok difor ei sjefsavgjersle, og bestemte at U strengt talt ikkje treng gardin, det blir jo berre så mørkt heile tida. Han treng berre ein film på vinduet som hindrer for innsyn, og då får han også meir lys til legobygginga! Som tenkt, så gjort - og vips er deler av gardina forvandla til ein japansk-inspirert kjole til lille F. U utbraut tilogmed "åj, så fin kjole F har fått" (han har derimot aldri sagt noko a la "jeg har jammen fin gardin på rommet mitt jeg"..sådetså..). ((I ettertid har eg oppdaga fleire sølvtusj-flekkar på kjolen, men slik er det vel - har det vore guttegardin, så har det vore guttegardin..))

1 kommentar: