søndag 31. oktober 2010

Velkomen lille Th

Vi er minst to som syr på Jeløya! R-H har også funne pedalfoten, og er i gang med saumfaring ho og.. Nærare syklubb har eg aldri vore! For ganske nøyaktig to veker sidan organiserte vi vår første sykveld hos henne, men allereie etter ein halvtime tok vi kveld (iallefall eg - R-H er neppe enig, ho hadde nokre timar med solid arbeid foran seg). Utan å gje så veldig mange detaljer kan eg vel sei at i løpet av den halvtimen openberra det seg klare signaler på at ein fødsel var i gang (nei, det var ikkje eg som skulle føde), så eg tusla heim til meg sjølv og sydde dette settet til guten som var på veg. Kvelden etter vart lille Th. fødd, gratulerer så mykje R-H, og godt jobba!

6 kommentarer:

  1. Syns at fødsel var en ufattelig dårlig unnskyldning for å avbryte et syklubbmøte, menmen, håper dere er på talefot igjen.. :D

    Babyklærne ble kjempestilige. Det er så deilig å se babyklær som ikke er lyseblå eller rosa!

    SvarSlett
  2. Forresting, stilig nyoppusset blogg!

    SvarSlett
  3. Forresting? Vel, det nærmer seg leggetid, og hjernen er på vei i dvale.

    SvarSlett
  4. Ja, her har eg stilt lokale til et ukjent antal (ca 2) syklubbmøter, uten å måtte avbryte på grunn av føding eller lignande, men kva skjer når eg endelig kjem meg ut av huset..? joda: "åherregud, det rænn..åherregud..æ trur vannet går..". Altså, kunne ho ikkje ha venta et par timer?!

    SvarSlett
  5. koffår du fekk alle dessa genene..og eg ingen? Kosedressar er inn for tida, til og med for vaksne. Eg ønske meg difor ein sånn dress til jul..ok?!

    SvarSlett
  6. kva er det du skriv?! kosedress? snakker vi daffedress? onepiece jumpsuit? teletubbikostyme? neineinei...eg meiner det burde være ein øvre aldersgrense på omlag 3 år for eit slikt plagg..ikkje 43!

    SvarSlett